Bar "Mumiy Troll" (Vladivostok): pregled, adresa, recenzije

Anonim

Odmor će biti doista nezaboravan, ako ga provedete u ugodnom i jedinstvenom mjestu. Među njihovim velikim brojem vrijedi istaknuti bar Mumiy Troll (Vladivostok) - mjesto koje je izabrano kao mjerilo za kvalitetu, zabavu i nevjerojatnu atmosferu.

Mjesto i način rada

Bar Mumiy Troll, koji djeluje ne tako davno, uspio je osvojiti srca svojih stalnih posjetitelja. Ovo mjesto je postalo raj za ljubitelje nevjerojatne, vesele atmosfere koja vlada unutar njegovih zidina. Granicu ovog bara prelaze najrazličitiji predstavnici stanovništva, jer bez obzira koliko godina ima godina, bez obzira na spol i kakve god zahtjeve učinili, institucija će se zaljubiti u svakoga i postati mjesto gdje se želite stalno vraćati. Bar Mumiy Troll (Vladivostok), čija je adresa: Ulica Pograničnaja 6, nalazi se u središnjem dijelu grada, što znači da neće biti teško doći do njega.

Na tom mjestu shvaćaju da je zabava i rekreacija ono što želite uživati ​​cijelo vrijeme, bez obzira na doba godine ili dana. Rad 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu - to je ono što Mumiy Troll bar (Vladivostok) može jamčiti svojim posjetiteljima. Radno vrijeme ovog mjesta omogućuje vam da ispunite i najluđe želje gostiju. Plesanje pod nogama, glazba od jutra do večeri, društvo razumijevanja ljudi - to je ono što se često podrazumijeva pod zabavom i što Mumiy Troll bar može ponuditi.

Posebne značajke

Bar Mumiy Troll (Vladivostok) otvoren je u rujnu 2011. godine. Tvrtka VVO Project, kao i poznata glazbena grupa, u čiju je čast nazvana ta ustanova, imala je ruku na ovom događaju. Doslovno za nekoliko godina ovo mjesto je prepoznato kao najbolji bar u gradu. Pozicionirajući se kao rock bar, Mumiy Troll privlači veliki broj posjetitelja. U Vladivostoku je započeo glazbenu karijeru grupe istog imena, tako da se ponekad Ilya Lagutenko može vidjeti unutar njegovih zidina. Uživajte živu glazbu od legendarnog umjetnika nije tako često.

Umjetnik nikada ne donosi spontane odluke, pa ako nastupa na pozornici ustanove, informacije o tome prerano se šire. No pjesme grupe “Mumiy Troll” mogu se pjevati s drugim izvođačima koji redovito nastupaju u baru i ispunjavaju ga pravim glazbenim pogonom. Ljubitelji grupe mogu kupiti barske prsluke od Mumiy Trolla i ostale suvenire u baru. Glazba uživo i show programi jamče dobro raspoloženje svaki dan. Bar, koji prima gotovo tri stotine ljudi, ispunjen je nezaustavljivom energijom, koja ispunjava cijeli prostor i stvara izvrsnu reputaciju mjesta. Uz večernja okupljanja na ovom mjestu možete koristiti usluge organiziranja banketa i proslava.

unutrašnjost

Bar "Mummy Troll" (Vladivostok) može ugoditi s ugodnom, toplom atmosferom. Unatoč činjenici da ustanova ima više rock karaktera, u unutrašnjosti nema ničeg buntovnog i vrištavog. U dizajnu dvorane možete pratiti liniju potkrovlja. Zidovi od opeke, opsežno korištenje tamnog drva u dekoraciji i namještaju, crne i bijele pločice - sve je to tipično za pub klasične glazbe. Stolovi su osvijetljeni velikim abažurama, a na zidovima se mogu vidjeti slike grupe.

Mala ustanova našla je svoje mjesto u ovoj ustanovi, iz koje se često može čuti live nastup poznatih hitova i plesni podij. Slika je dovršena masivnim kvadratnim šipkama u središtu dvorane. Bar Mumiy Troll dolazi kući. Atmosfera ovog mjesta omogućuje vam da se oslobodite okova svakodnevnih problema i opustite se na udobnim sofama uz ugodnu glazbu. Unutrašnjost je uređena bez previše patosa i užitaka, ne vrši pritisak na posjetitelje, što im daje mogućnost da se opuste i uključe u okoliš.

meni

Prekidanje noći će biti vrlo teško ako ne napunite energiju ukusnom hranom i dobrim pićima. Bar "Mumiy Troll" (Vladivostok) svojim gostima nudi uživanje u europskoj kuhinji, koja se može povezati s kulinarskim tradicijama drugih naroda. Mještani su pravi poznavatelji proizvoda poput školjki. Zato je po narudžbi najčešće jelo "Odletjeti" - pržene kapice s gljivama, koje se flambiraju u konjaku i peku sa sirom. U baru "Mummy Troll" uzmite u obzir želje raznih posjetitelja. Mogu se upoznati s posebnim jelovnikom s roštilja, probati remek-djela meksičke kuhinje, naručiti poslovni ručak i iskoristiti popuste za ručak. Da ne spominjemo veliki izbor pića, među kojima svatko može pronaći svoju omiljenu vrstu piva, nevjerojatne bezalkoholne koktele i jake kombinacije. U prosjeku, večer za jednu osobu u baru Mumiy Troll košta 1000 rubalja.

atmosfera

Nemoguće je jednostavnim riječima opisati što se događa iza vrata ove institucije. Postavka bara omogućuje uživanje u dragocjenim trenucima opuštanja u krugu vedrih, prijateljskih ljudi.

Svako glazbeno raspoloženje nadopunjuje visoko podignuta šipka za posluživanje i kuhanje, što već čini ovo mjesto dostojnim trošenja vremena. Bar Mumiy Troll (Vladivostok), koji još jednom potvrđuje njegovu posebnost, stalno se poboljšava kako bi bio najatraktivnije mjesto za posjetitelje.

Recenzije

Ono što kažu gosti iz ustanove ne može se usporediti s drugim informacijama na internetu. Odmor u baru Mumiy Troll ne može pomoći, nego pjevati hvalosne ode ovom mjestu. Nakon što ga je jednom posjetio, teško je odbiti priliku da ponovimo primljene dojmove.

Nestvarna glazba, ugodni ljudi i nezaboravne emocije - zato dolaze na ovo mjesto. Bar "Mummy Troll" (Vladivostok), recenzije o kojima se sve više obogaćuje ugodnim riječima, može se nazvati najboljim vozačkim i gostoljubivim mjestom u gradu.