Kafić na kazalište: adrese, izbornici i recenzije

Anonim

U blizini Kazališnog trga u Rostovu-na-Donu nalazi se znatan broj restorana i kafića koji nude različitu razinu usluge, jela iz različitih nacija svijeta, kao i ugodnu atmosferu i interijer stvoren u različitim stilovima. Razmotrimo detaljnije nekoliko najboljih kafića na Kazališnom trgu, koji se mogu posjetiti kako bi dobili pravi gastronomski užitak.

Štoviše, definiramo nekoliko pristojnih institucija koje se nalaze u blizini istoimene metro stanice u ruskom glavnom gradu.

"Pijte kavu"

Ustanova u Rostovu na Donu s izvornim nazivom "Pijte kavu" nudi svojim gostima odličan izbor jednostavnih jela pripremljenih u stilu europske i međunarodne kuhinje. U svojim recenzijama o ovom kafiću, mnogi stanovnici grada bilježe da je ovdje da možete uživati ​​u vrlo ukusnim pecivima i pizzi. Prosječna cijena jela različitih kategorija kreće se od 135 do 350 rubalja, što je sasvim prihvatljivo ne samo za stanovnike grada, već i za njegove goste.

U recenzijama ustanove često pišu o interijeru. Tako mnogi redoviti posjetitelji vjeruju da je interijer i opća atmosfera kafića koji se razmatraju u Teatralnyju, u Rostovu na Donu, idealni za poslovne sastanke, obiteljske večere i romantične datume.

Kafe "Pijte kavu" nalazi se na: Prospekt Teatralny, 47.

"New York"

S obzirom na popis najboljih institucija grada, obratite pozornost na vrhunski grill bar "New York". Ovaj kafić u području Kazališnog trga svojim posjetiteljima nudi luksuzni interijer kojim dominiraju elementi poput sive opeke, crne kože i prirodnog drva. U samom središtu stropa nalazi se veliki krevet na kat, a na zidovima od opeke mogu se vidjeti originalne slike.

Izbornik kafića posjetiteljima nudi jela američke i europske kuhinje, predstavljena u izvornoj prezentaciji. U recenzijama o kafiću "New York" navodi se da, budući da ste bili ovdje, svakako isprobajte potpis odrezaka, kao i razne kobasice, na žaru. Izbornik objekta nudi jela za vegetarijance, kao i za one koji se pridržavaju religijskog posta. Politika cijena u baru za roštilj je prilično visoka - račun ovdje iznosi oko 2.000 rubalja.

Grill bar "New York" nalazi se na adresi: ulica Bolshaya Sadovaya, 113.

"Cijeli komad mljeka"

"Full Minced" je kafić na Teatralnom aveniji, koji svojim obožavateljima nudi mali jelovnik koji se sastoji od jeftine brze hrane i američke kuhinje. U toploj sezoni ovdje se nudi hrana za poneti, a za to je postavljeno i ljetno igralište. U mnogim komentarima turisti kažu da ustanova služi vrlo ukusne knedle i krumpire, kuhane prema korporativnom receptu. Između stavki koje se klasificiraju kao brza hrana, gosti razlikuju Halkburger s dvostrukom kotletom, kao i pileća krilca. Što se tiče pića, oni su predstavljeni kavom i čajem, kao i širokim izborom piva.

Interijer je izrađen u stilu gradskog kafića. Za sjedenje posjetitelja ovdje su male metalne stolice prekrivene kožom, kao i stolovi od svijetlog drva. Uz jedan od zidova kafića opremljen je veliki bar, iza kojeg se može naručiti, doći do ustanove.

Cafe "Pun punjenje" nalazi se u Rostovu, na Teatralnom Avenue, 42a.

„Uho”

Kafić na kazališnom trgu "Ear" privlači pozornost posjetitelja svojom izvrsnom kuhinjom. U recenzijama o njemu često postoje mišljenja da dobra atmosfera vlada na mjestu ispunjenom udobnošću i toplinom. Štoviše, u toplijim mjesecima kafić otvara ljetnu terasu na kojoj se često okupljaju ljubitelji jela na otvorenom.

Stanovnici Rostov-on-Don u svojim komentarima lijevo za kafić "Ear" govoriti o činjenici da, nakon što je ovdje, svakako trebali probati potpis ribe juha, svjetlo salate, kao i pita kruh. Cijene jela u jelovniku restorana su relativno niske, a osim toga, dijelovi koji donose goste odlikuju se velikom veličinom. Što se tiče razine usluge, većina je posjetitelja prepoznaje na prilično visokoj razini. Prema njima, konobari koji rade u kafiću na Teatralnoj se odlikuju ažurnošću i ljubaznošću.

Kavana "Uho": Rostov-na-Donu, Kazališni trg, \ t

"Stari Miller"

U parku "Planeta čuda", koji se nalazi na Kazališnom trgu, nalazi se mali kafić "Old Miller", koji privlači pozornost svih ljubitelja ukusnog piva i tradicionalne ruske kuhinje. Boraveći ovdje, posjetitelji obraćaju pozornost na interijer, kombinirajući elemente drva, kože i visokokvalitetnog tekstila. Štoviše, tu su i sobne biljke koje daju svjež izgled interijeru ustanove.

Izbornik kafića "Stary Melnik" kombinacija je laganih salata i laganih obroka. Uz sve to, mogu se iznenaditi izvrsne juhe, brandirani boršč, kao i knedle s raznim mogućnostima punjenja. Gosti ustanove u svojim komentarima često kažu da u "Starom Milleru" možete naručiti izvrsna jela pripremljena na roštilju (od ribe, mesa, povrća i gljiva).

Ustanova se nalazi u Rostov-na-Donu, na: Theatre Square, 1.

"Omar Khayyam"

Ljubitelji tradicionalne europske kuhinje mogu posjetiti instituciju pod nazivom "Omar Khayyam", koja se nalazi na Kazališnom trgu u Rostovu na Donu. Neki gosti dotičnog kavane u svojim komentarima navode na činjenicu da ustanova ima iznimno ljubazno osoblje koje ne samo da može brzo i učinkovito služiti, nego i savjetovati o svim stavkama koje se nalaze u izborniku.

Što se tiče jela ponuđenih u općem popisu ustanove, među njima su najpopularniji jastozi, kuhani prema receptu autora, kao i oni koji uključuju morske plodove. Unatoč činjenici da je većina stavki koje čine izbornik su prilično izvorni, cijene u osnivanju nisu visoke - prosječna račun ovdje ne prelazi 1500 rubalja.

Unutrašnjost ustanove uređena je u stilu orijentalne klasike koristeći veliki broj elemenata od prirodnog kamena, kao i mekani baršun. U ukrasu se nalazi i mnogo pozlaćenog ornamenta.

"Thumbelina"

U procesu detaljnog proučavanja institucija koje djeluju u Rostovu na Donu svakako biste trebali obratiti pozornost na kafić "Thumbelina", koji se nalazi na Kazališnom trgu, 1. Prema mišljenju mnogih građana, ovo mjesto je idealno za druženje s obitelji, prijateljima ili kolege s posla. Ljeti, kafić ima otvorenu terasu, s prekrasnim pogledom na fontanu.

Cafe izbornik "Thumbelina" sastoji se od europskih jela. U mnogim njihovim recenzijama, gosti ustanove kažu da su ovdje najukusnija jela od svinjetine i janjetine, kuhana na roštilju, kao i brendirana kotleta.

"Yalla"

Kafić pokraj Kazališnog trga "Yalla" idealan je za ugodnu zabavu gurmana koji preferiraju jela europske, bliskoistočne, kavkaske i japanske kuhinje. U recenzijama piše da bi, budući da ste bili ovdje, svakako trebali probati jela od mesa i ribe, kuhana na roštilju, kao i na roštilju. Mnogi gosti vole pečenu ovčetinu, kao i ferganski pilaf. Štoviše, u recenzijama se često spominju izvrsni okus hirurga i salate s hobotnicom.

Politika cijena u kafiću Yalla je visoka - cijena večere u ustanovi je oko 1.500 rubalja.

„Slika”

Cafe "Rice" odnosi se na mrežu istoimenih ustanova koje posluju u Rostovu na Donu. Unutrašnjost ovog mjesta izrađena je u smeđoj, sivoj i bež boji. U ukupnoj slici postoji veliki broj zelenih biljaka, kao i originalne zidne slike.

Posebnu pozornost treba posvetiti jelovniku ustanove u kojoj dominira japanska kuhinja. Na njegovim stranicama nalaze se omiljene stvari kao što su tjestenina s tigarskim škampima, nekoliko varijanti brendiranih peciva i sushi, sashimi, kao i focaccia s slaninom i rižoto s vrganjima.

Ovaj se kafić nalazi na ulici. Kazalište, 47. Radi "Rice" non-stop, što je vrlo popularno kod većine stanovnika grada.

"Mama Gocha"

Nakon razmatranja 9 najboljih ustanova u Rostovu na Donu, treba obratiti pozornost na jedan vrlo vrijedan kafić u blizini metro stanice Teatralnaya, koja se nalazi u ruskoj prijestolnici. Mama Gochi je velika dvoetažna zgrada smještena na Bolshaya Dmitrovka, 5/6.

Unutrašnjost je izrađena u stilu potkrovlja s velikim brojem elemenata koje stvara priroda: glina i drvo. Neki gosti u svojim komentarima primjećuju da unutrašnjost prostora savršeno kombinira dvije atmosfere: autentičnu i modernu. Posebno posjetitelje privlače meki naslonjači, presvučeni mekanom bež tkaninom, glinenim posudama, tekstilom, kao i originalnim svjetiljkama u obliku Edisonovih svjetiljki.

Izbornik kafića o kojem je ovdje riječ nudi tradicionalna gruzijska jela sa svijetlom paletom okusa. U nekim recenzije, posjetitelji osnivanja na umu da, nakon što je posjetio kafić u blizini metro stanice "Teatralnaya" "Mama Gocha", svakako biste trebali probati sir ponuđen ovdje. Priprema se izravno u ustanovi prema posebnim receptima. Često se također kaže da domaći kuhari savršeno dobro kuhaju meso i ribu na roštilju. Ovdje također možete uživati ​​u Khashlami i Kharcho-juhama, tradicionalnim za gruzijsku kuhinju.

„Vlada”

Mali kafić "Kabinet" na stanici metroa "Kazalište" svojim posjetiteljima nudi izvrsne uvjete za rekreaciju i ugodnu zabavu. U toploj sezoni, restoran otvara svoju ljetnu terasu za svoje posjetitelje, gdje možete naručiti zadimljenu i mirisnu nargilu, kao i ukusnu hranu kuhanu na otvorenom.

Unutrašnjost "Kabineta" izrađena je u jednostavnom stilu s velikim brojem mekih tkanina, gustim tekstilom, kao i opekom. Na zidovima ustanove mono promatrati puno slika, kao i izvorne sconces, koji su odgovorni za osvjetljenje sobe.

Izbornik objekta uključuje jela talijanske i europske kuhinje, predstavljena u prosječnoj politici određivanja cijena. Približna cijena ručak u kafiću "Kabinet" je oko 1500-2000 rubalja, međutim, u komentarima o instituciji često navodi da je ova cijena je sasvim prihvatljivo za pod uvjetom da je nivo odmora.

Cafe "Kabinet" nalazi se na Bolshaya Dmitrovka, 2.